Девін (Devínsky hrad)

Ця подорож могла б і не відбутись, якби я не виграла у словацькому "Вікі любить пам'ятки". Мене запросили на церемонію нагородження, що мала відбутись у Нітрі, але пізніше її відмінили. А у нас вже були квитки, заброньований готель і заплановані замки (не тільки ж приз мене цікавить ;) ). Тож ми не скасували поїздку, а навпаки - скористались і тим днем, що звільнився.

Прибувши до Братислави на світанку, ми оцінили погодні умови - видимість хороша, сонце пробивається крізь хмари. Значить, можна їхати на гору Сандберг! По дорозі проминули замок Девін - один з найстаріших та найбільших замків Словаччини. Він і був метою цього ранку, і проминули ми його не випадково...

Сандберг - це палеонтологічна локація і частина природного заповідника. 16 мільйонів років тому тут було дно моря, а зараз - високі пагорби з пісковику. З вершини, де сильний вітер збиває з ніг, відкриваються запаморочливі краєвиди на річку Морава, за якою охайними квадратиками полів розчерчена Австрія - до зубатих контурів Альп на горизонті. І все утикане вітряками! А там, де Морава впадає в Дунай, здіймається скеля, увінчана руїнами замку Девін. Ось це я і хотіла побачити, більш ніж відвідати сам замок (що теж було б непогано, але взимку він зачинений).




Можна сказати, здійснилась ще одна моя маленька мрія :) Тепер хочеться знову там побувати!

1 коментар:

  1. Нереальні якісь фото! Справді особлива місцина варта того щоб про неі мріяти :)

    ВідповістиВидалити