Прага, перші враження

Мене зазвичай цікавлять маленькі затишні містечка, столиці я частіше оминаю. Прага - одне з небагатьох виключень, бо ж заради такого казкового старого міста можна пробачити його столичність. Правда? Але тоді я ще не усвідомлювала масштабів катастрофи... Це вам не Київ! Це - відоме європейське місто. І тисячі туристів з'їдають його атмосферу, заповнюють старі вулиці собою, витісняючи з них затишок і настрій. Мозком розумієш, що навколо - краса, але в душі нічого не відгукується.



Різнокольоровий натовп підхоплює тебе і несе по центральним площам, повз знамениті місця, які встигаєш впізнавати з листівок, проносить по Карловому мосту і викидає у якусь бічну вуличку. Переводиш подих і намагаєшся збагнути - що це було?.. А це була Прага!

Все, центру з мене достатньо. До зворотнього автобусу я гуляла великим парком, що починається від замку і тягнеться по високому берегу Влтави до кудись занадто далеко. Тут можна розслабитись, пройтись повільним темпом, посидіти на пустій лавочці і заточити булку, а найприємніше - помилуватись видом згори на місто і мости через ріку, і при цьому не потрапляти в чужі кадри, не тертись плечима об чужих людей.

Коротше, столиця Чехії не справила на мене приємного враження. Але я згадала пусті світанкові вулиці з фотографій Дяка, і вирішила, що повернусь сюди ще. Щоб таки побачити Прагу, а не туристів на її фоні :)

6 коментарів:

  1. Я тут такий довгий коментар наклацала на телефоні, а він десь дівся... якщо коротко: рада що виявила тут нові дописи, і усміхаюсь від того як ти всієш писати правду без прикрас, поки інші розпускають сентиментальні соплі :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я рада, що ти досі заходиш на мій блог :)
      Я пишу про те, що бачу, інші люди бачать інакше. Хоча, думаю, Прагою просто прийнято захоплюватись...
      У мене майже готовий допис про другі враження, вони кращі ;)

      Видалити
  2. Відповіді
    1. http://www.travelcraft.org/2014/10/blog-post.html

      Було мальовничо :) Для себе я вирішила, що світанок - єдиний час, коли є сенс пертись в центр Праги.

      Видалити
  3. красивый вид на реку, 4 моста так близко, а вы с термосом и на горе и дышится легко и свободно- красиво!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Большую часть дня я гуляла одна, Славик был на конференции и не увидел этот красивый ракурс с мостами. Вместо термоса я брала холодную воду, было жарко. Это осенью с Ирой и Димой мы тут горячий чай пили :)

      Видалити