Новорічні феєрверки в Брні (частина 1)

Минулої зими мені дуже сподобалось знімати святкові салюти у Львові. А 2015 рік я зустрічала вже в Брні, і не знала, чого очікувати тут. Адже в Європі більше святкується саме Різдво... Чи будуть чехи запускати вогнеграї в ніч на перше січня? Чи тут взагалі так прийнято? Хоча полиці з феєрверками в супермаркетах обнадіювали, що так :) Ми вирішили поїхати в центр міста (добре, що всю ніч транспорт ходить кожні півгодини) і з'ясувати, як святкується Новий рік в Чехії.



Почну з того, що автобус був забитий, наче в годину пік! Натовпи веселої молоді гуляли по вулицям, вибухи різноманітної піротехніки чулись з усіх боків!


Ми піднялись на замкову гору, і я сподівалась, що хоч хтось буде запускати феєрверк біля собору (бо інші ракурси ховались за деревами). Ми поставили штатив на гарній оглядовій точці і затуляли його від людей, що хотіли проштовхнутись поближче. За кільканадцять хвилин до опівночі з боку центральної площі, за деревами, почали розкриватись величезні вогняні букети. Але народ терпляче чекає саме тут - мабуть, вони щось знають...


Десат, дев'єт... Люди приготувались відкривати шампанське. Шест, п'єт... Я тримаю палець на дистанційній кнопці. Тржи, два, єдна! Галас, крики, свист! По всьому місту розквітають феєрверки, лунають вибухи. І прямо за нашими спинами, і далеко на горизонті, і біля собору (ура!) в небо злітають кольорові зірки.


Святкування ще й не думало стихати, але ми вирушили додому, щойно батарея у фотіку остаточно сіла. Ні, я могла б ще довго дивитись на феєрверки, було надзвичайно гарно, але в такому натовпі я почувалась некомфортно.


А я ще й сумнівалась, чи святкують в Брні Новий рік :)
Перевірити б ще й інші міста!

2 коментарі:

  1. вогнеграї - цікаве слово, не чула, запозичу)
    дуже гарно! я вже жавно не бачила з-близька фейєрверків, скучила за ними! "Наступного року обов’язково"(с)
    Прикро що в нас цього року заборонили(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. "Вогнеграй" я на Вікіпедії побачила, теж сподобалось :)
      Приїзди в кінці травня, в Брні буде фестиваль феєрверків - і надивишся, і нафоткаєш ;)

      Видалити