Перша віза "Шенген" - самостійно

У мене з'явилась нагода поїхати в Польщу в кінці серпня, і постало питання візи.
Мені здавалось, що оформлювати індивідуальну туристичну візу краще через турагенство, бо там мають знати ці процедури, мають домовленості з готелями, оформлюють необхідне страхування, а також займаються всією бюрократією, яку я дуже не люблю. Але, обійшовши штук 10 львівських турфірм, я зрозуміла, що не все так просто. Більшість з них взагалі не займається індивідуальними візами, а ті, хто займаються, пропонують зробити підробні документи, бо мої їх не влаштовують. Проблема в тому, що я прописана в Києві і не працюю, а запрошення з Польщі мені не можуть зробити. Ризикувати з підробними документами, та ще й платити за це не малі гроші, я не хотіла, тож вирішила зробити все самостійно і по-чесному. Насправді це виявилось не так складно, як я боялась. По грошам вийшло десь так:
  • Оплата двох готелів - 30+30 євро (та ще 200+200 грн за переказ коштів) 
  • Консульський збір - 35 євро
  • Відкриття карткового рахунку - 12 євро (Swedbank)
  • Довідка від нотаріуса, що чоловік фінансує мою подорож - 100 грн
  • Страхування - 60 грн (АХА страхування)
  • Довідка про стан рахунку (на якому має бути щонайменше $50/день перебування в країні) - 50 грн
  • Набір фотографій - 18 грн
  • Всеможливі ксерокопії - кілька грн
Хоч в списку документів довідка з місця роботи була окремим пунктом без альтернативних варіантів, по телефону в консульстві сказали, що підійде заява мого чоловіка про те, що він фінансує подорож (і довідка з його роботи). Крім того, я відкрила власний рахунок в банку, щоб не залишити сумнівів в моєму фінансовому забезпеченні.
Самим проблемним пунктом виявились готелі. Знайти прийнятні варіанти через Booking.com було легко, але кілька днів зайняла переписка з адміністрацією, бо мені треба було не тільки забронювати номер, але і сплатити вартість проживання та отримати факс з підтвердженням оплати. З цим я возилась найдовше, і навіть почала сумніватись, що у мене вийде це зробити. Але один з готелів таки вислав факс, і його після деяких вагань прийняли в консульстві.
Поки оформлювала-збирала-готувала необхідні документи, так хвилювалась, що мені постійно снились пов'язані з цим кошмари - я у снах отримувала факси, подавала документи, виникали всякі проблеми... Навіть подрузі, з якою я поїду, снилось, що до мене в консульстві висувають всякі дивні вимоги :)
Але, врешті-решт, у мене в закордонному паспорті з'явилась перша віза! Я собою пишаюсь :)

5 коментарів:

  1. Молодчина! А якщо не секрет то поділися координатами готелю! Досить цікаво теж спробувати самому! Не маю бажання сплачувати зайві гроші за липові документи. Дякую! Можна на мейл.

    ВідповістиВидалити
  2. Така сама ситуція була в мене в червні, одна кантора погодилась зробити документи(угорська віза) але тягнули час і гроші, я сказав давайте все назад ,і зробив сам, виявилось простіше і надійніше.

    Доречі по готелях, я шукав готель через всілякі сайти типу букінг.ком і т.д. але звідти брав інформацію лише про ціну і доступність ну і назву. Потім по назві гуглив і виходив напряму на готель, простіше і надійніше аніж з посередниками.

    ВідповістиВидалити
  3. Як же у нас все складно і бюрократично! цікаво, коли і я наважусь на вилазку закордон? )) Не працюючи по документах, незаміжня і навчаючись в художній школі, ой! :-D

    ВідповістиВидалити
  4. Юрко Блогер, в Кракові я зупинялась в хостелі Peregrinus Rooms & Apartments, але від них факсу не дочекалась. Зате вроцлавський Avantgarde Hostel швидко вислав факс (він був потрібен мені тільки для відкриття візи, у Вроцлаві я жила у знайомих). Спробуй пошукати підходящий готель на сайті booking.com - там є укр.мова і сортування по ціні, що дуже зручно!

    ВідповістиВидалити
  5. Diak, одному готелю я теж одразу писала напряму, хоч вони радили мені забронювати їх через booking.com :) а в іншому готелі залишався всього один вільний номер, тож я швидко натиснула кнопочку "забронювати", і тільки потім зв'язалась з ними напряму. Консульства деяких країн приймають роздруківки з booking.com, і я не розумію, чому Польща вимагає саме факс...

    Erika, дивлячись, в який закордон ;) В деякі країни віза не потрібна, а якщо потрібна, тоді треба дізнатись список документів на сайті консульства, і якщо з чимось маєш проблему, тоді дзвонити в консульство за порадою. Основна проблема - роздобути гроші на подорож ;)

    ВідповістиВидалити