Годовиця-Наварія


До Годовиці від Оброшина ми йшли польовою дорогою, ламаючи хрусткий лід калюж, спостерігаючи за польотом хижих птахів, сліпнучи від сонця й снігу і посміхаючись від радості. Вже здалеку видно руїни костелу - саме туди ми і йдемо. В оточенні дерев, над озером, храм виглядає дуже мальовничо. Замість даху на стінах ростуть дерева, але місцями ще збереглись розписи і ліпнина. Тут по-провінційному спокійно і затишно... Чомусь я люблю зруйновані костели.


З підвищення головної дороги Годовиці видно наступний пункт прогулянки - костел в Наварії. Ноги скаржаться на твердий асфальт, але йти не довго. Крім того, як на мене, саме з цього ракурсу костел виглядає найкраще, возвишаючись над підсвіченими сонцем очеретяними заростями. Він зберігся краще, ніж його сусід, але не знаю, чи вважати це плюсом... Та і близькість пожвавленої траси мене щось не надихає. Але тут можна легко спіймати маршрутку до Львова - додому :-)

Ось так, яким би генієм ти не був, які б шедеври не створив, тебе не довго будуть пам'ятати, а унікальні творіння будуть руйнуватись в сільській глибинці. Принаймні, в Україні.


Більше світлин - на Picasa

7 коментарів:

  1. Вам тре роверики купувати :).

    А Годовиці всередину в костел не залазили?

    ВідповістиВидалити
  2. Ми вже маємо ровери ;) Але ще не наважуємось їздити в холодну погоду.
    Я хотіла залізти до костелу, та чоловік не пустив - руїни трохи стрьомно виглядають.

    ВідповістиВидалити
  3. з нетерпінням чекаю оновлення на Пікасі!
    Хочеться побачити ближче ;)
    *сподіваюсь, що при нагоді і в живу)

    ВідповістиВидалити
  4. остання фотографія така містична.. твої експерименти дають все кращі результати! :)

    ВідповістиВидалити
  5. Erika, скоро буде ;)
    chrishoneybee, я не планувала такий помітний ефект, воно якось само вийшло :) Але мені сподобалось, залишила.

    ВідповістиВидалити
  6. О, щиро вітаю, бачу сезон мандрів і нових відкриттів знову відрився!!!

    ВідповістиВидалити
  7. У тебе дуже цікавий блоґ - стільки нового можна дізнатися :) Читаючи його я черговий раз переконуюсь, що варто частіше їздити у Західну Україну та відвідувати не лише великі міста. Я відвідала всього декілька замків в Україні - у Кам'янці-Подільському, Хотині, Олеську, Підгірцях та Збаражі. Та сподіваюся, що це лише початок :)
    І щиро дякую за запрошення, мені дуже приємно! Якщо у тебе й твого чоловіка буде бажання відвідати Донбас - я буду вам дуже рада :)

    ВідповістиВидалити