Теребовля - нічого особливого

Я зовсім по-іншому уявляла собі це місто. Мені воно так подобалось на чужих фотках... Мабуть, я забагато очікувала від загадкової Теребовлі, бо коли нарешті туди потрапила - розчарувалася. Вся таємничість кудись поділася, відкриваючи реальність: купки людського лайна під замковими стінами та "пряничний будиночок" замість оборонної стіни монастиря... Крім того, давалася взнаки втома від першого дня подорожі, і насувався вечір - треба було шукати місце для ночівлі. Можливо, варто буде повернутись в Теребовлю в ясний осінній день, пройтися, не поспішаючи, і спробувати по-новому її оцінити?.. Але покищо в Україні є дуже багато місць, куди би я залюбки з'їздила замість Теребовлі.

2 коментарі:

  1. Можете вератись на вас чекає вже інше видовище =)

    ВідповістиВидалити
  2. Я справді хочу приїхати ще раз, щоб виправити враження, та і фотки нормальні зробити, бо ці старі мильничні - страшненькі :)

    ВідповістиВидалити